En ole nähnyt kenenkään esittelevänsä huonettaan joten minä teen sen (:

1795947.jpg
Tämänlainen näkymä on oveltani huoneeseeni
(Anteeksi valotukset ovat aivan persiilteen)
*Ai miksei minulla ole verhoja? Olen ollut viimeiset 4½ viikko poissa kotoa ja vein verhoni mennessäni, ensiviikolla pääsen taas kotiutumaan(toivotaan) normaalisti ja silloin verhotkin palaavat.
Normaalisti vehoina killuvat valkopohjaiset kukkaverhot(:
Kangas on hiukan marimekkomaista joten kaikki jotka ovat käynneet jyskin kangasosastolla ovat varmaan nähneet kuvion(:

1795983.jpg
*Tässä näkyy millaiset tapetit minulla on(:
Tv nurkkaukseni on ahkerassa käytössä, meillä lauletaan paljon singstarsia!
1795996.jpg
*Ah, tietokonenurkka <3
1796004.jpg
*Ah, sänky <3

Tosiaan, itse olen ostanut huoneeseeni kaikki muut huonekalut paitsi sängyn joka on äidin peruja.
Kaikki huonekalut ovat siis ala Ikea(:

Olisin jo eilen tehnyt tämän mutta meillä vietettiin siskoni synttäreitä ja meidät pakotettiin orjatyöhön :D

Haluatteko nähdä mikä on tulos kun Meryce leipoo?
Se on tämä1796036.jpg
Housut *Lindex

No muttas entäkun tiskataan?
Se on taas tämä
1796047.jpg
Rikkinäisiä laseja, ups (:

En osaa nukkua enään pitkään, tänäänkin heräsin jo ennen kello kymmentä.

Meryce lähtee nyt siskon makutuomariksi kauppoihin ;)
Bye:meryce