Unohdin ihan kokonaan viime kirjoituksista mitä käytän eyelinerinä ja hajuveden!

Eli jatketaan vielä vähän aikaa.
1696544.jpg
Uskokaa tai älkää, minä käytän Henkkamaukalta ostettua mustaa luomiväriä eyelinerinä.
Kastelen hiukan sivellin päätä, otan väriä siveltimeen ja vetelen.
En osaa käyttää normaaleja eyelinereitä ja tämä on muodostunut helpoimmaksi tavaksi tehdä pienet sirot viivat yläluomiin.

Hajuvedestä minulla ei ole kuvaa mutta käytän Celine Dionin Coty hajuvettä.
Toinen mistä tykkään on Amor Amor hajuvesi
*****

Asiasta toiseen, kävin tänään apteekissa ja mua ei suostuttu palvelemaan.
Olin ostamassa niitä "kurkkupastilleja" ja kassalle mentäessäni pyysin yhden injektioneulan.
Apteekkarin täti katsoi mua hetken aikaa ja sanoi ettei heillä ole niitä, kysyin että tietääkö hän että onko sitten muualla hyvinkäällä niitä?
Katsoi minua taas pitkään ja sanoi ettei voi myydä minulle mitään.
Olin hiuka O.o
Teki mieli haistattaa vitut sille naiselle mutta pysyinpä hiljaa ja lähdin apteekista.
Mietinpä tässänäin että mikseihän tuo nainen antanut minun ostaa edes niitä kurkkupastilleja.
Edit, neula ei olisi tullut minulle (: kaveri pyysi tuomaan kun tiesi että apteekissa olen menossa käymään ja tulossa sen jälkeen heille.

Tekisi kyllä mieli tehdä joku valitus tuosta kun eivät antaneet minun ostaa edes niitä vaarattomia kurkkupastilleja.