Haluan saada nämä sivut näyttämään omanlaiselta.
Äidillänikin on täällä oma blogi ja hän saa sen muokkaamisen näyttämään niin helpolta, muttakun itse yritän niin ei siitä meinaa tulla hevostakaan.
Mutta eikös sanonta kuulu että harjoitus tekee mestarin.

Tähänväliin voisin laittaa vaikka jonkunmoisen kuvan itsestäni
1694225.jpg
Ja kuvahan on tietenkin nurinniskoin

En pidä itsestäni kuvien ottamisesta koska epäonnistun niissä aina, mikään ei tunnu mielyttävän silmää

Rakastan tatuointeja ja lävistyksiä.
Eräs kaverini vitsailee että en pääse lentokentällä lentokoneeseen koska metallinpaljastimet piippaavat minun kohdallani.
Pah sanon minä, eihän minulla ole kuin Vertical labret, nenäkoru, napakoru, indrustial ja 7 korvakorua.
Tatuointeja mulla löytyy kaksi, selässä ja nilkassa.
(Ehkä jossain vaiheessa laitan niistä kuvia lisää)
(Eipäs joopas, laitankin niistä nyt jo kuvat, haluan sivuilleni paljon kuvia)
1694271.jpg

Voi apua, selkätatuointi ei näy kunnolla, no edit, laitan jossainvaiheessa paremman kuvan siitä.
Rakastan tuota liskoa, se on niin nätti (:

Nyt minun pitää keskittyä seurustelemaan serkkuni kanssa.
  Bye:Meryce